Nie ma medycyny bez rozmowy.

Prof. Andrzej Szczeklik

 

Nauka i doświadczenie równie ściśle związane są ze sobą jak płuca i serce: jeśli jeden z organów jest uszkodzony, to i drugi nie może funkcjonować prawidlowo.

L.Tołstoj

Dmijmy sami w nasze żagle.

Stanisław Jerzy Lec

Do sukcesu nie ma żadnej windy. Trzeba iść po schodach.

Anonim

Aby zerwać z nawykiem, wyrób sobie inny, który go wymaże.

Mark Twain

Obsługa klienta
Radzenie sobie z obiekcjami klientów
Psychologiczne aspekty przyjmowania reklamacji

Opinie o naszych szkoleniach

Pani Beata Tylus przeprowadzila szkolenia w sposób rzetelny, fachowy, dynamiczny, reprezentując wysoki poziom przygotowania merytorycznego. Uczestnicy szkoleń wysoko ocenili przygotowanie merytoryczne trenerki oraz sposób prowadzenia przez nią szkoleń.

Krzysztof Bajoński Dyrektor Generalny PMC Doradztwo Gospodarcze
Copyright © by human-resources.pl 2009 - wszystkie prawa zastrzeżone!
Realizacja: a-tech.pl