Nie ma medycyny bez rozmowy.

Prof. Andrzej Szczeklik

 

Nauka i doświadczenie równie ściśle związane są ze sobą jak płuca i serce: jeśli jeden z organów jest uszkodzony, to i drugi nie może funkcjonować prawidlowo.

L.Tołstoj

Dmijmy sami w nasze żagle.

Stanisław Jerzy Lec

Do sukcesu nie ma żadnej windy. Trzeba iść po schodach.

Anonim

Aby zerwać z nawykiem, wyrób sobie inny, który go wymaże.

Mark Twain

Oferta dla Domów Pomocy Społecznej
Zdrowie w słowie. Repetytorium umiejętności komunikacyjnych dla lekarzy.
„Rejestracja” wizytówką placówki. Jak osiągnąć wysoką jakość obsługi pacjenta?
Dobra ciocia, żandarm czy może…? Asertywność – profesjonalizm i skuteczna komunikacja w opiece nad pacjentem.
Szef – Twój drugi zawód. Rozwój kompetencji przywódczych menedżerów służby zdrowia.
Zawód numer 24222 – Jak być dobrym specjalistą ds. zamówień publicznych w placówce służby zdrowia?
Ignorantia iuris nocet, czyli nieznajomość prawa szkodzi. Prawa pacjenta w świetle aktualnych przepisów.
Prawo Twoim sprzymierzeńcem. Karnoprawna ochrona lekarza i pielęgniarki.
Bezpieczeństwo w skrupulatności. Prawne aspekty dotyczące prowadzenia, przechowywania i udostępniania dokumentacji medycznej.

Opinie o naszych szkoleniach

Uczestnicy szkoleń, stanowiący niezwykle trudną grupę docelową, w przeprowadzonych ankietach ewaluacyjnych bardzo wysoko ocenili sposób prowadzenia warsztatów przez trenerkę, jak równiez jej wiedzę i znakomite przygotowanie dydaktyczne.

Magdalena Boczar-Zaremba Z-ca Dyrektora Zarządzajacego JDJ Bachalski
Copyright © by human-resources.pl 2009 - wszystkie prawa zastrzeżone!
Realizacja: a-tech.pl