




Brałam udział w szkoleniach prowadzonych przez Panią Annę Siedlewską z zakresu negocjacji cenowych, komunikacji z klientem oraz wystąpień publicznych. Pani Anna zawsze była doskonale przygotowana merytorycznie i prowadziła szkolenie z ogromnym zaangażowaniem. Dodatkowym plusem była forma szkolenia, która wymagała od nas aktywnego uczestnictwa. Dzięki takiemu podejściu prowadzącej zajęcia były ciekawe, przykuwały uwagę, a omawiane tematy utrwaliły się w pamięci. Wiedza i umiejętności zdobyte podczas szkolenia niejednokrotnie pomogły mi w kontakch z kontrahentami.
Pani Beata Tylus przeprowadzila szkolenia w sposób rzetelny, fachowy, dynamiczny, reprezentując wysoki poziom przygotowania merytorycznego. Uczestnicy szkoleń wysoko ocenili przygotowanie merytoryczne trenerki oraz sposób prowadzenia przez nią szkoleń.
Jestem zadowolony ze współpracy. Zarówno uczestnicy, Klient końcowy jak i ja wysoko oceniamy kompetencje Pani Beaty Tylus. Pomocne w tej współpracy było czasowe i merytoryczne zaangażowanie w projekt oraz kreatywność w szukaniu nowych rozwiązań. Ważna dla mnie była świadomość, że mogę plegać na tej współpracy i realizować ambitny projekt.
Uczestnicy szkoleń, stanowiący niezwykle trudną grupę docelową, w przeprowadzonych ankietach ewaluacyjnych bardzo wysoko ocenili sposób prowadzenia warsztatów przez trenerkę, jak równiez jej wiedzę i znakomite przygotowanie dydaktyczne.
Program szkolenia
- Odkrywanie zagrożonych potrzeb klienta
- Rodzaje obiekcji
- Metody przezwyciężania obiekcji
- Gry handlowe klientów
- Stanowisko vs interes