Nie ma medycyny bez rozmowy.

Prof. Andrzej Szczeklik

 

Nauka i doświadczenie równie ściśle związane są ze sobą jak płuca i serce: jeśli jeden z organów jest uszkodzony, to i drugi nie może funkcjonować prawidlowo.

L.Tołstoj

Dmijmy sami w nasze żagle.

Stanisław Jerzy Lec

Do sukcesu nie ma żadnej windy. Trzeba iść po schodach.

Anonim

Aby zerwać z nawykiem, wyrób sobie inny, który go wymaże.

Mark Twain

Mapa serwisu
O firmie O firmie Referencje Klienci Listy referencyjne Metody pracy Oferta Szkolenia dla Domów Pomocy Społecznej HumanMed - Szkolenia dla branży medycznej Zdrowie w słowie. Repetytorium umiejętności komunikacyjnych dla lekarzy. „Rejestracja” wizytówką placówki. Jak osiągnąć wysoką jakość obsługi pacjenta? Dobra ciocia, żandarm czy może…? Asertywność – profesjonalizm i skuteczna komunikacja w opiece nad pacjentem. Szef – Twój drugi zawód. Rozwój kompetencji przywódczych menedżerów służby zdrowia. Zawód numer 24222 – Jak być dobrym specjalistą ds. zamówień publicznych w placówce służby zdrowia? Ignoratia Iuris nocet, czyli nieznajomość prawa szkodzi. Prawa pacjenta w świetle aktualnych przepisów. Prawo Twoim sprzymierzeńcem. Karnoprawna ochrona lekarza i pielęgniarki. Dokumentacja medyczna podstawowym źródłem wiedzy dla lekarza. Szkolenia dla działów sprzedaży i BOK Obsługa klienta Radzenie sobie z obiekcjami klientów Psychologiczne aspekty przyjmowania reklamacji Szkolenia dla menedżerów Przywództwo Budowanie zespołów Motywowanie pracowników Ocenianie pracowników Rekrutacja i selekcja pracowników Asertywność w pracy menedżera Zarządzanie czasem Rozwój umiejętności osobistych Trening asertywności Zarządzanie czasem Trenerzy Beata Tylus Anna Siedlewska Dominika Opała Błażej Kmieciak Strefa sprzedaży Obsługa klienta Radzenie sobie z obiekcjami klientów Psychologiczne aspekty przyjmowania reklamacji Strefa menedżera Przywództwo Budowanie zespołów Motywowanie pracowników Ocenianie pracowników Rekrutacja i selekcja pracowników Asertywność w pracy menedżera Zarządzanie czasem Strefa rekrutacji Inwentarz Osobowości NEO-FFI (Wielka Piątka) Inwentarz Osobowości NEO-PI-R Wielowymiarowy Kwestionariusz Samooceny MSEI Kwestionariusz inteligencji Emocjonalnej INTE Kwestionariusz Kompetencji Społecznych (KKS) Kwestionariusz Radzenia Sobie w Sytuacjach Stresowych (CISS) Kwestionariusz Twórczego Zachowania (KANH) Skala I-E w pracy Strefa dla branży medycznej Oferta dla Domów Pomocy Społecznej Zdrowie w słowie. Repetytorium umiejętności komunikacyjnych dla lekarzy. „Rejestracja” wizytówką placówki. Jak osiągnąć wysoką jakość obsługi pacjenta? Dobra ciocia, żandarm czy może…? Asertywność – profesjonalizm i skuteczna komunikacja w opiece nad pacjentem. Szef – Twój drugi zawód. Rozwój kompetencji przywódczych menedżerów służby zdrowia. Zawód numer 24222 – Jak być dobrym specjalistą ds. zamówień publicznych w placówce służby zdrowia? Ignorantia iuris nocet, czyli nieznajomość prawa szkodzi. Prawa pacjenta w świetle aktualnych przepisów. Prawo Twoim sprzymierzeńcem. Karnoprawna ochrona lekarza i pielęgniarki. Bezpieczeństwo w skrupulatności. Prawne aspekty dotyczące prowadzenia, przechowywania i udostępniania dokumentacji medycznej. Aktualności Efektywna komunikacja z pacjentem - cz. II - Przychodnia Rehabilitacyjna ASGO Rozmowa oceniająca - AGRIFIRM Polska Działamy Razem 3 - Wielkopolskie instytucje ekonomii społecznej na rzecz porozumienia - Efektywne prowadzenie spotkań Nowoczesna Administracja Samorządowa - Doradztwo Gospodarcze PMC Efektywna komunikacja z pacjentem - Przychodnia Rehabilitacyjna ASGO SUPERKUPIEC - EuroConsult Komunikacja i negocjacje - Wyższa Szkoła Bankowa Zarządzanie czasem - Stowarzyszenie "Lepszy Świat" Instrument Szybkiego Reagowania Praca zespołowa - Profesjonalne NGO w Wielkopolsce Komunikacja w zespole i zarządzanie czasem - V Letnia Szkoła Demokracji Społecznej. Operacja SETH - Efektywna komunikacja i współpraca w zespole. Siła przywództwa - Sense consulting Zarządzanie Czasem - Stowarzyszenie "Lepszy Świat" Komunikacja z klientem urzędu - szkolenie dla Urzędu Gminy Zakrzewo Komunikacja i radzenie sobie w trudnych sytuacjach - Intermarche Obsługa klienta - Digital Story Komunikacja i współpraca w zespole - Digital Story Komunikacja z klientem urzędu - szkolenie dla Urzędu Gminy w Tarnówce Autoprezentacja podczas wystąpień publicznych na forum i przed kamerą - Lubuski Fundusz Poręczeń Kredytowych Komunikacja w zespole - szkolenie dla pracowników firmy Agrifirm. Komunikacja z klientem urzędu - szkolenie dla Urzędu Gminy Lipka Przywództwo i współpraca w zespole - cykl szkoleń dla dyrektorów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego. III Konferencja Psychologia w medycynie 14.04.2012r. Sztuka wystąpień publicznych. Jak przyciągnąć uwagę słuchaczy? - Festiwal Przedsiębiorczości BOSS, Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu Działamy Razem 3 - wielkopolskie instytucje ekonomii społecznej na rzecz porozumienia Warsztaty Umiejętności Zarządzania Wystąpienia publiczne - jak wygłosić skuteczną prezentację - Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu Wdrażanie systemu ocen - Cehave Pasze Efektywna komunikacja z pacjentem - szkolenie dla pracowników służby zdrowia Warsztaty z zakresu ocen okresowych Wystąpienia publiczne, czyli jak przygotować i wygłosić skuteczną prezentację - Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu Efektywne przywództwo - szkolenia menedżerskie dla pracowników administracji rządowej będących w grupie wiekowej 45+ Trener - drugi zawód nauczyciela Z wiekiem na plus - szkolenia dla przedsiębiorstw. Tworzenie profili kompetencyjnych - CEHAVE PASZE Sp. z o.o. Spotkanie Wielkopolskiego Forum Trenerów Biznesu - wykład Anny Siedlewskiej „Biopsja? Nie skorzystam. Jak przekonać pacjenta do tego co jest ważne” - Konferencja Szkoleniowa PwCO Nowoczesna Medycyna, Medicover sp. z o.o. Szkolenia e-learningowe - ABC Learning Akademia Doskonałości - program rozwoju kompetencji zarządczych i społecznych osób kierujących mikro i małymi przedsiębiorstwami w Wielkopolsce. Wystąpienia publiczne - Centrum Kształcenia Ustawicznego Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu Paradoks czasu. Jak inwestować swój czas, żeby osiągnąć sukces - Akademia Rozwoju Przedsiębiorczości, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu Świadomość ciała w wystąpieniach publicznych - Toastmasters International, Klub Toastmasters Poznań Wystąpienie publiczne – sztuka czy rzemiosło? - WIFOON Poznań Wystąpienia publiczne - Centrum Kształcenia Ustawicznego Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu Spotkanie Wielkopolskiego Forum Trenerów Biznesu - wykład Anny Siedlewskiej Spotkanie Wielkopolskiego Forum Trenerów Biznesu - wykład Doroty Tylus Certyfikat Menedżerów Zarządzania Projektami IPMA D - nowe kompetencje w zespole;) Rozmowa oceniająca - szkolenia dla firmy CEHAVE Pasze Solidna Firma - podniesienie kwalifikacji pracowników przedsiębiorstw Spotkanie Wielkopolskiego Forum Trenerów Biznesu - wykład Beaty Tylus Szkoła Coachingu "Moderator" - nowe kompetencje w zespole;) Sprzedaż, finanse, zarządzanie podstawą sukcesu firmy Szkoła Trenerów Biznesu "Moderator" - nowe kompetencje w zespole;) Sila kompetencji - szkolenie z zakresu kompetencji kluczowych dla pracowników miejskich slużb mundurowych i medycznych Pracownik XXI wieku Kadry gotowe na EURO 2012 - szkolenia z kompetencji kluczowych dla wielkopolskch pracowników Akademia Profesjonalnego Kierownika - szkolenia dla firm AVANS i DOMATOR Akademia Profesjonalnego Sprzedawcy - szkolenia dla firm AVANS I DOMATOR Kadry przyszlości. Program szkoleń dla pracowników przedsiębiorstw Dzialamy razem - wielkopolskie instytucje ekonomii spolecznej na rzecz porozumienia Projekt szkoleniowy dla ogólnopolskiej sieci handlowej z branży AGD i multimedia Kontakt
Copyright © by human-resources.pl 2009 - wszystkie prawa zastrzeżone!
Realizacja: a-tech.pl