Nie ma medycyny bez rozmowy.

Prof. Andrzej Szczeklik

 

Nauka i doświadczenie równie ściśle związane są ze sobą jak płuca i serce: jeśli jeden z organów jest uszkodzony, to i drugi nie może funkcjonować prawidlowo.

L.Tołstoj

Dmijmy sami w nasze żagle.

Stanisław Jerzy Lec

Do sukcesu nie ma żadnej windy. Trzeba iść po schodach.

Anonim

Aby zerwać z nawykiem, wyrób sobie inny, który go wymaże.

Mark Twain

AKTUALNOŚCI
Efektywna komunikacja z pacjentem - cz. II - Przychodnia Rehabilitacyjna ASGO
2013-02-16

Dla naszego Klienta, Przychodni Rehabilitacyjnej ASGO, przeprowadziliśmy kolejne szkolenie z zakresu efektywnej komunikacji z pacjentem. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Rozmowa oceniająca - AGRIFIRM Polska
2013-01-24

Dla naszego klienta, Agrifirm Polska, przeprowadziliśmy kolejne szkolenie z zakresu przeprowadzania rozmów oceniających. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Działamy Razem 3 - Wielkopolskie instytucje ekonomii społecznej na rzecz porozumienia - Efektywne prowadzenie spotkań
2013-01-19

Na zlecenie Regionalnego Centrum Informacji Europejskiej w Poznaniu przeprowadziliśmy szkolenia z zakresu: efektywnego prowadzenia spotkań oraz organizowania czasu pracy.

CZYTAJ WIĘCEJ
Nowoczesna Administracja Samorządowa - Doradztwo Gospodarcze PMC
2012-10-31

Na zlecenie firmy Doradztwo Gospodarcze PMC przystąpiliśmy do realizacji projektu Nowoczesna Administracja Samorządowa. Projekt realizowany będzie na w okresie od listopada 2012 r. do listopada 2014 r. W ramach projektu przeprowadzimy szkolenia z zakresu:

  • Asertywna komunikacja werbalna i niewerbalna
  • Komunikacja wewnętrzna
  • Efektywna praca w zespole
  • Radzenie sobie w konflikcie
  • Organizacja pracy własnej i współpracowników
  • Twórcze rozwiązywanie problemów
  • Motywowanie pracowników
  • Ocena pracowników
  • Zarządzanie projektem
  • Negocjacje
  • Prowadzenie rozmowy z klientem. 
CZYTAJ WIĘCEJ
Efektywna komunikacja z pacjentem - Przychodnia Rehabilitacyjna ASGO
2012-10-21

Z przyjemnością informujemy, iż rozpoczęliśmy współpracę z Przychodnią Rehabilitacyjną ASGO. Mamy za sobą już pierwsze szkolenia z zakresu efektywnej komunikacji z pacjentem. Wszystkim uczestnikom i uczestniczkom dziękujęmy za owocną pracę:)

CZYTAJ WIĘCEJ
SUPERKUPIEC - EuroConsult
2012-09-14

Na zlecenie firmy EuroConsult przystąpiliśmy do realizacji projektu SUPERKUPIEC. Projekt  ma na celu przedstawienie najważniejszych zasad, którymi powinien kierować się profesjonalny kupiec w swojej pracy i adresowany jest do pracowników lub właścicieli mikro i małych przedsiębiorstw (w tym osób zatrudnionych na podstawie umów o pracę) z terenu województwa wielkopolskiego.

CZYTAJ WIĘCEJ
Komunikacja i negocjacje - Wyższa Szkoła Bankowa
2012-09-03

Nasza terenerka, Beata Tylus, będzie prowadzić w semstrze zimowym 2012/2013 zajęcia z zakresu komunikacji i negocjacji dla studentów Wyższej Szkoły Bankowej.

CZYTAJ WIĘCEJ
Zarządzanie czasem - Stowarzyszenie "Lepszy Świat"
2012-09-01

Dla poznańskiego Banku Czasu, działającego w ramach Stowarzyszenia Lepszy Świat, przeprowadziliśmy szkolenie z zakresu zarządzania czasem.

CZYTAJ WIĘCEJ
Instrument Szybkiego Reagowania
2012-08-27

Na zlecenie firmy Nawigator przystąpiliśmy do realizacji projektu Instrument Szybkiego Reagowania. 
Więcej inforamcji o projekcie można znaleźć na stronie: http://www.isr.parp.gov.pl 

CZYTAJ WIĘCEJ
Praca zespołowa - Profesjonalne NGO w Wielkopolsce
2012-08-27

W dniach 24-25 sierpnia, na zlecenie Regionalnego Centrum Informacji Europejskiej w Poznaniu, przeprowadziliśmy warsztaty z zakresu pracy zespołowej. Szkolenie było elementem projektu "Profesjonalne NGO w Wielkopolsce".

CZYTAJ WIĘCEJ
Strony:  1234...7  Następna strona
Copyright © by human-resources.pl 2009 - wszystkie prawa zastrzeżone!
Realizacja: a-tech.pl